Ma felhívott egy fogyasztó azzal, hogy megrendelt egy kazánfelújítást , amelyről nem kapott számlát. A javítás 79.000 Ft-ba került. Minek után hőszabályozási hibák jelentkeztek, felhívta a munkálatokat végző céget, hogy panaszt tegyen, amelyre az alábbi választ kapta a vállalkozás képviselőjétől: "ne hívogasson minket, mert felnyomjuk az APEH-nál és számla nélküli megbízatás bűntette miatt az APEH meg fogja bírságolni"
A fogyasztó pedig teljesen kétségbe esett, hogy milyen kegyetlen "állat" lehet ez az APEH, mert őt majd jól megbírságolja emiatt...
Szóval ez a jó fej vállalkozás esete a tudatlan fogyasztóval...akár egy Aesopus mese...iskolapéldája lehet annak, mennyire naivak vagyunk mi a kis nyomorúságos fogyasztói létünkben...
Utolsó kommentek